sabato, luglio 15, 2006

Comença un nou blog













Com molts sabeu, sino tots, al setembre m'en vaig cap a Venècia, a passar-hi 11 mesos.
Aquest blog no pretén més que explicar les meves vivències en aquesta ciutat tan especial i única; no vol ser més que un recull de les experiències del dia a dia.

De moment ja he fet la primera visita a Venècia amb la única finalitat que la de trobar un pis. La mega-bona notícia és que l'he trobat, i per anar fent boca, penjo aquí la foto de la façana de la futura casa meva.... estil venecià, amb l'elegància i la bellesa de la decadència.

Suposo que la propera entrada serà ja al setembre, quan hagi desembarcat a la ciutat dels canals i els gondolieri, i comenci la meva aventura personal italiana.

Una abraçada a tots!

2 Comments:

Anonymous Anonimo said...

Ciao bellissimaaaaaaaaaaaa!!!
ci vediamo a venezia

pd......ahir m vaig trobar a l'Andrea, k no sabia k marxaves..ualaaaaaaaaa!!!! k mala amiga k ets k no li expliks res :P jwjwjw....vem dir d kedar un dia...s veu k tu no vens jwjwjw una abraçada i k vagi molt bé!! sóc com un virus.... Ja stic en el teu blog....no oblidis els patitos i el vestit d neopré XD

venerdì, settembre 15, 2006

 
Anonymous Anonimo said...

Vaig trobar aquest missatge el dia d'avui, mentre que a l'oficina de gran utilitat va enviar l'enllaç a mi mateix i el més probable és un marcador quan a casa

sabato, febbraio 16, 2013

 

Posta un commento

<< Home