martedì, febbraio 06, 2007

i va sortir el sol!

Finalment va sortir el sol!

Però diumenge estavem morts i després de k el Juanan i l'Andreu anessin cap al tren per anar a Ljubljiana, vam anar tots a casa l'Alfonso a fer sessió de Friends (gràcies Juanan per portar-ho!) i tenir una nit tranquil·la.


En canvi, ahir, ja descansada, me'n vaig anar a la Giudecca, a veure San Giorgio Maggiore i el Redentore... amb la mala pata de trobar-me les dues esglésies tancades.. k guay, eh? però bueno... vaig fer una bona volteta, i unes fotos macotes....

La Giudecca és una illa bastant curiosa... es com un poble dins del poble. Passejar per allà és passejar a la tranquil·litat i silenci més absoluts. Sembla que no hi ha ningú, però un té sempre la sensació de que és observat. Al principi em semblava una paranoia meva, fins que vaig començar a fixar-me en les finestres i és llavors quan descobreixes ulls que t'observen des de darrera els "visillos". Et fan sentir l'estranger no estimat, rebutjat... potser per això no hi van estar més de 45 minuts...





un dels pocs canals de la Giudecca


San Marco i el Palazzo Ducale, des de la Giudecca


el port esportiu (petit) a la Giudecca...