mercoledì, maggio 02, 2007

Vacances Pasqua 4

a poc a poc, aconseguiré acabar d'explicar una miketa el viatge a Roma... a veure! k ja ha passat un mes i ha plogut molt des de llavors!
Diumenge, dia del Senyor, vam anar al matí a "escoltar"el Papa. Voliem veure l'ambient k es respirava i ens vam emportar una petita decepció.
Esperavem veure un ambient més.... cristià? per dir-ho d'alguna manera... però resulta k allà hi va molta gent tipu nosaltres k ja k estàs a Roma et passes pel Vaticà un momentet. No vam anar massa endavant, tot sigui dit, però bé, tot una experiència, veure el papa en miniatura i escoltar'l'ho pels altaveus!


El Papa, de veritat, està al balcó....

Després, vam arribar a casa, i vam fer una senyora BBQ! k bò! kina abundància! jeje



L'endemà, tots menys el Marc i jo van anar ben d'hora al matí cap a Napoli, i jo vaig anar-hi a la tarda, ja k el Marc agafava l'avió cap a Barcelona després de dinar (als currantes se'ls hi acaben les vacances abans....ooooh!).
Jo Napoli ho vaig veure de nit... i diguem k molta por no vam passar... això sí, cap de nosaltres havia portat ni bolso ni bosses... tot rinyoneres o dins les butxaques! jeje
Això sí, es respirava un ambient diferent k a Roma... més cutre, més pobre i més mafiós...tot sigui dit!


Napoli des d'un castell



Baixant del castell en un super tramvia.. k pensavem que aniria per l'exterior i anava per un túnel.... snif snif