lunedì, dicembre 11, 2006

FESTA FESTA FESTA!

Ciao!
Acabo d'arribar de 5 dies per Bergamo amb el Marc, però com k encara no tinc les fotos (vaig perdre la càmera digital y les he fet amb la reflex) ja en parlaré d'aki un parell de dies!
Bé, com k veig k hi ha gent k ja es comença a apuntar a venir per aki i tal, vaig a fer un petit resum de com està aixo de la festuqui veneziana....
Bàsicament NO N'HI HA, però no us preocupeu! no n'hi ha, però ens la muntem! sísí! i al final ens muntem unes farres bastant importants!jeje
el cas es k a Venezia hi ha tres discos: 1. Piccolo mondo, k com diu el seu nom, es mega petit i no hi deuen caber mes de 20 persones ballant. 2. Round, k es una mica mes gran que si està buit es una caca però si està ple (de guiris, es clar) no se sent la musica! 3. Billardi, un gran antro amb gent molt freak, però k si s'hi va en dissabte hi ha ambientillo. Em sembla k ja vaig enviar algun mail explicant la historia del senyor CowBoy i tal... no ens repetirem.. no caldria, oi?
Bé, el cas es k visto lo visto, la gent ha començat a motivar-se i organitzar cosetes i al final es monten unes bones farres a les cases de la gent. Segons la casa, t'hi kedes fins les mil.... però en general cap a la 1 o les 2 apareixen els carabinieri foten-te fora... i llavors vas a algun dels antros.
el cas es k fa dues setmanes es va muntar la GRAN FESTA a casa d'un de Barcelona, i k guay acabar a les 2 del mati tots tajilles a San Marco... quin glamour!
















no em busqueu a la foto k jo estava darrera la camera... ç
un peto a tots!
sara