venerdì, giugno 01, 2007

Visita Familia Tejedor

El cap de setmana del meu aniversari, va venir la familia tejedor al completo! Pares i tiets fent ruta per Venecia! Una mica més i em moro... perquè volent-ho fer tot... sortir, visitar i currar... buff! el diumenge no vaig poder ni dinar de la ressaca que portava! quin desastre!

Això sí, vam anar en gondola (un timo en tota regla), vam menjar bé (menys el dia de la ressaca) i en un restaurant el dia del meu cumple vam coincidir amb una altra familia que també celebrava un aniversari: jo en fia 25, la señora italiana 82! Ens van cantar Tanti auguri i de postres el millor tiramisú que he provat mai! buff!

Ah! i que no se m'oblidi! Gracies a tots els erasmus per el divendres estar a Rialto per fer-me una festa sorpresa! El pastís bonissim.... i el dia que fagi 36 anys, en posare 25, us ho prometo! Quina pena k ningú fes fotos... kin fallo tu!


El dinar de dia 12, amb el capo del bar que ens va penjar la bander del Barça en saber que veniem de Barcelona... jeje

La volteta en gondola...
I just quan passavem amb la gondola per Rialto, ens vam trobar els colegues que feien un Spritz!